Translate

pátek 21. prosince 2012

Imagine

Tak mě ode dneška začaly prázdniny, a já jsem konečně našla chvíli, abych jsem uvítala, a mile ráda. Poslední dobou na mě padla trochu pochmurnější nálada. Na Vánoce, mě vždy pohltí nostalgie, vzpomínky a
trochu nechuť něco dělat, aspoň v pohádkách mam jistotu. (:-D) Dneska jsem přidám outfit, který jsem dnes oblékla. Byla jsem zase šumovat u mamky ve skříni a našla jsem tam  pár dobrých kousků, který mi padly do oka. Mezi jeden z nich patří delší kožená bunda, se zvláštním střihem, připomínající balón trochu. Další kousek je jedna džínová bunda s potiskem hvězd, letos se džínovina vyšplhala na vrchol, alá návrat džínových bund. Dál jsem to doplnila červenými kalhoty z Tally Weil, triko NY,  boty jsem k tomu zvolila  hnědé wedgesky, uvažovala jsem o černých, ale přišla mi škoda to nechat zaniknout. Protože jak říkam barvy sladit každý.  A dodala jsem k tomu černý kříže, abych to celkově potrhla.