Translate

úterý 4. prosince 2012

Lovely sweater

Dnešní post bude trochu míchanice. Jsem nemocná, a nějak nevím co by. Tak jsem se rozhodla, že jsem dám outfit s mým oblíbeným svetrem. Kvalita nebude asi nejlepší, protože jsem se rozhodla k večeru a to za zimního času bývá pořádná tma. (A taky nemohu tvrdit, že by můj foťák zvládal vše :D asi ho brzy nahradím!) Pokud budete navštěvovat můj blog a sledovat mé outfity, zjistíte, že jsem zastánce shopaholiků, kteří umí výhodně nakupovat, nebo si některé kousky vyrobí sami. (Samozřejmě jako každá žena a dívka miluji a obdivuji známé značky a drahé kousky oblečení :)) Tenhle svetr jsem si pořídila minulou zimu v německém sekáči asi za 100,-. A už od první chvíle co jsem ho viděla tak jsem byla nadšená z barev. Tuhle zimu se mi velice hodí jelikož nějaký ten zajímavý svetřík neměl chybět žádné z nás.
Tak to by jsme měli 1. a za 2. bych vám chtěla ukázat video z dovolené, kterou jsem strávila s Lukáškem ( Boyfriend <3). Dávám ho jsem protože na mě padlo trocha nostalgie, a když jsem dnes pozorovala létající sníh za oknem vzpomněla jsem si na tyhle skvěle užité chvíle. Tak si užívejte adventní čas, mějte se krásně.

S láskou Lucy
http://www.youtube.com/watch?v=Q_4O2CYmfl0&feature=g-like