Translate

pondělí 10. prosince 2012

Good times:)

Padla na mě nemoc a jmenuje se "DOŽEŇVŠECOSIZAMEŠKALAVEŠKOLETRUBKO!" Ano, ano, ano :) Kvůli mé nemoci (myslím teď tu zákeřnou chřipku, která mě napadla) jsem teď nenapsala žádný post. Tak jsem se konečně dostala jsem a jdu na to! Víkend jsem strávila na basketbalových zápasech. V sobotu jsem byla v Rokycanech  a  musím říct že mě tam nadchla vánoční atmosféra,  která tím městečkem panovala. Zašla jsem do jedné příjemné kavárničky a dala si horký čaj. Ach! Ta pohoda.. :) Bohužel  když jsem se tak koukala na ten vánoční stromeček, napadlo mě, že nemám skoro žádné dárky.. Takže asi jako každý rok si to nechám na poslední chvíli. "Juch"                                                                                                                        



Weekend OUTFITS: V sobotu:)      (boty/ po mamce, punčochy/od budoucí tchýně, sukně/ od tety... A takhle bych asi mohla pokračovat dál, není mým tajemstvím, že ráda šumuji u mamky ve skříně a lovím věci co nosila)
V neděli:) ( kšandy/hm,vesta/ orsay)