Translate

pátek 31. května 2013

Colors is everything

Přemýšlela jsem o čem bych mohla napsat. Poslední dny jsem měla na sobě podle mě zajímavé outfity, ale nestihla jsem nic vyfotit. Tak co nejdřív sem nějaký přidám:-)
Nehty jsou mojí velkou zálibou. Proto dnes o nich přidávám článek. Párkrát jsem měla gelové nehty, ale přišla jsem na to, že nic pro mě to není. Hlavně mé nehty mají hezký tvar a jsou celkem dlouhé. Mám ráda změnu a musím se přiznat, že po týdnu nebo dvou mě začnou gelové nehty opravdu nudit. A vždy jsem měla dost slabé. Takhle si přibližně jednou za 3-4 dny udělám čas a udělám si na nich co chci:-)
Dnes jsem zvolila poměrně výrazné barvy. Ale když už neni moc hezky venku ať mé nehty aspoň září ! :-D
Tmavě modrá barva, vypadá ve skutečnosti třpytivě. Tyrkysová barva vypadá krásně na celých nehtech! Takže vřele doporučuji.