Translate

sobota 27. dubna 2013

Tangle Treezer

 Ahoj ahoj čau! Dneska napíši o hitu Tangle Treezer, proč jsem si ho vybrala a jestli si myslím, že funguje :-) Už jsem psala, že bych si chtěla znovu nechat narůst dlouhé vlasy, teda spíš mluvím o vlasech maximálně na prsa. Pokud nebudu mít štěstí a nenarostou mi více:-) Ani to jsem nechci psát, ale mé vlasy nikdy nebudou patřit mezi ty husté hřívy, které  když vidíte sepnuté v culíku, tak si říkáte, že to vypadá jako koňský ocas :-D A věřte mi, že s tím  čas od času mám problém. Ještě si zatím pěstuji blonďatou barvu a to také moc neprospívá. Samozřejmě se o ně starám co to jde!No neztrácím hlavu a říkám si, že mé vlasy budou vypadat prostě hezky takové jaké jsou!!!

 Za 1) Beru Panthenol, výživový doplněk pro vlasy a vypadávání vlasů a také nehty. Za 2) Má kosmetika je velice obsáhla celou škálou přípravků, právě určené na mé vlasy. Nikdy bych neodešla bez použití masky nebo kondicionéru. 3) Snažím se je minimálně fénovat a lakovat. Plus teď jsem pořídila Tangle Treezer. Za skvělou cenu 239,- Kč. Vyjde to levněji než objednávání přes internet.

Hřeben slibuje jednoduché rozčesávání, lámání a třepení vlasů. Také jim má navrátit lesk a přirozenou pružnost. Vlastně vše co podporuje aby vlasy narostly bez vetších problémů. A musím říct, že je opravdu skvělý! Už na první pročísnutí cítíte, že je to úplně něco jiného než všechny běžné hřebeny. Svými pružnými štětinkami, zajišťuje to, že nemusíte pokaždé zabrat abyste vlasy rozčesali. Takže za mě palec na horu! A všem schvaluji si ho také pořídit!:-)