Translate

sobota 6. dubna 2013

Lucy's make-up

Bylo, nebylo. Kvalita, nekvalita... Rozhodla jsem se nafotit moje jedno z nejoblíbenějších líčení. Mám ráda výraznější. I když teď se na to koukám tak je v podstatě dost výrazné. Mám ráda, když se z mých hnědých očí stanou takové 'čokoládové bombičky'. Také jsem na fotila mé produkty, které používám.
1. + 2. Po vyčištění pleti a vstřebání hydratačního krému, nanáším vždy korektor. Ten vždy zamaskuje malé nedokonalosti  a nesrovnalosti pleti. Korektor- Miss Sporty, so clear.
3. Už nějaký čas používám tužku na obočí. nejdřív jsem si říkala, že je to zbytečné a zkoušela jsem jí používat už jednou, a jsem se nemohla zbavit pocitu, že mi dělá o dost hrubší obličej. Teď jsem si na ní zvykla a beru jí že mi zvýrazní obličej a celkové rysy. Použila jsem již zmiňovaný BBcream. Tužka na obočí- S-he.
4.  Na čtvrté fotce, jsem už použila stíny. K mým hnědým očím už pár let používám převážně hnědé stíny nebo vždy tmavšího tónu. Oční stíny- S-he. Oční linky používám snad 3 nebo 4 roky.  Prostřídala jsem toho opravdu hodně. Od fixů, tekutých až po obyčejnou tužku. Před nedávnem jsem objevila gelové oční linky  od Maybelline. A nemůžu si ji vynáchvalit. Lépe drží a nerozmavájí se. 
5. Už téměř hotové. Pudr a tvářenku používám každý den ! Pudr  zafixuje celkový make-up. Tvářenka dodá pleti více dynamiky. Hezky vystínuje obličej. Na každé holce vypadá dobře:) Řasenku vždy používám na objem. S těmi mám nejlepší zkušenosti. Nikdy mi nevyhovovaly na prodloužení a další jejich "vymoženosti". Řasenka- Miss sporty Pump Up. Na dolní linku jsem dřív používala černou tužku,ale teď používám hnědou. Nejen že tak dám víc vyniknout horní lince, ale vypadá to přirozeněji na denní líčení. Mimochodem používám stejnou co na obočí. 
6. Dnes použiji rudou rtěnku. Minulou sezonu jsem jí používala skoro pořád. Kompenzovala jsem si tím mé krátké vlasy. Teď co mi zase dorůstají, jí používám míň a převážně k vyčesaným vlasům. Teď používám rtěnku z AVONU, chilli. A na závěr to přetřu červeným leskem. Jediný problém je že mi moc dlouho nevydrží. Musím si najít nějakou, která odolá polibkům od přítele :D :)



Brýle:
Na téhle fotce jsem světlejší, ale bude to tím, že tahle fotka je focená mobilem, který prostě fotí jinak než foťák. Sem tam brýle střídám s čočkami.  Tyhle brýle jsem si vážně zamilovala. Když si je vemu tak se v nich cítím vážně dobře. Sexy, vážně, stylově. Uplně jsem nikdy nebyla zastáncem wayfarerů s čírým sklem. Hlavně když brýle tak výrazné. Proč z nedostaku neudělat přednost!:)