Translate

úterý 2. dubna 2013

BB cream

O BBcreamu jsem slyšela už mnohokrát, ale bohužel na tyhle zázraky nevěřím. Nevěřím na make-up, který vám zařídí, že vaše pupínky úplně zmizí. Nebo zakryje všechny vrásky. Osobně make-up nepoužívám. Jen korektor na zamaskování nedokonalostí, pudr proti lesku a tvářenku na vystínování tváří. Moje pleť je velmi jemná a někdy citlivá. Můžu být ráda, že netrpím akné ani jiné velké problémy s pletí nemám. Make-up používám jen NĚKDY když jdu někam večer a chci vypadat bezchybně. Na BB creamu se mi zalíbilo, že je to složení hydratačního  krému a lehkého make-upu. Víte, to že ho nepoužívám může z 1% ovlivňovat moje pohodlnost.
Vybrala jsem si BB cram od Garnier. Dnes ráno jsem ho vyzkoušela a musela nějaká změna přišla. Měla jsem pleť hned sjednocenější, hladkou a tvářenka vypadala lépe. Takže celkem palec hore. Jediné s čím bojuji je to, že se cítm jako stažený králík když si na sebe něco takového dám. Když jsem bez, tak mam vždy lepší pleť než kdybych si na ní tisíc make-upů. Takže nevím jestli si ho budu dávat každý den:)

Mimochodem dnes jsem se koukala na pořad "Zkažené plastiky" nebo nějak podobně. Docela mě až zarazilo jak se snažíme vypadat dokonale. Ano dokonale ano, ale každá plastika, nebo takové až moc velké vylepšení vede akorát k tomu, že budete vypadat jako každá druhá. Možná jsem ráda, že nežiji třeba teď v Americe, kde jsou tímhle někdy úplně posedlí. Buďte přirozený. Víte někdy závidím klukům :P :D