Translate

pondělí 1. dubna 2013

Trip

Dneska jsem  se vrátila z Nymburka. Byla jsem tam s prdelíčkem na výletě u jeho taťky. A můžu říct že to bylo vážně super! Akorát pár chyb na kráse to mělo. Jak jsem už psala tak jsem si začala hlídat jídlo a snažit se můj jídelníček trochu zgorigovat. Všechno mi šlo skvěle, ale těhle pár dnů jsem zase trochu povolila. Teď na to zase půjdu s vervou! Cítím se pak líp a ani se necítím nafouklá. To mě dovádí k šílenosti. Vždy pak prohlašuji, že slyším růst vlastní zadek :-D Musím říct, že po dlouhé době jsem si pořádně zapařila. A bude to taková ta noc, která vám zůstane v paměti a budete na ní s radostí vzpomínat. Vážně se mi dlouho nestalo vracet se domu za světla :) Ta noc byla fámóóózní! Celý večer jsem protancovala, tak strašně mi to chybělo. Když slyšíte hudbu, která vás téměř ohluší a cítíte tělo jak na to reaguje a potřebuje se hýbat. Jak já miluji tanec! Vždy přijdu na jiné myšlenky. Když tančíte jste v jiném světě.  Takže vše super super super. Teď se budu muset soustředit na školu, abych měla aspoň nějak normální známky.. Achjo. Vlastně teď už bych se měla učit :-D Ještě dnes jsem si koupila BB krém. Zítra ho vyzkouším a pak hned napíši "recenzi".