Translate

pátek 22. března 2013

Love colours

     Znáte ten pocit kdy máte na sobě něco hezkého, cítíte se v tom dobře. Pokaždé když se kouknete do zrcadla, tak si řeknete, že vám to sluší. Ale pak přijde ten okamžik kdy to chcete vyfotit a přijdete si jako obludka. A žádná ta fotka nedokáže ukázat opravdu tu krásu co na sobě máte ? Tak tohle jsem přesně zažila teď já. Měla jsem sobě uplně nádherné tričko. Ty barvy ve mě probouzeli přicházející jaro a připomínaly mi teplo v létě. Pak mi ale začal stávkovat foťák. Nikdy to neni ono když se sami sebe snažite vyfotit na samospoušť. Pak jsem musela použít mobil. Ta radost co jsem se viděla v zrcadle pak trochu opadla když jsem viděla fotku z mého mobilu.. Asi si mé outfity začnu natáčet na video :D A možná si pořídím lepší foťák pokud ten můj už nenahodím. Ups.